text.skipToContent text.skipToNavigation

Pickup & Return

Kako bi vam olakšali reklamaciju neispravnih uređaja i u isto vrijeme uštedili vrijeme, osigurali smo vam uslugu Pickup & Return. Radi se o besplatnoj dostavi reklamiranog uređaja od korisnika do ovlaštenog servisa i natrag prilikom reklamiranja uređaja u garantnom roku. 

Napomena: Usluga Pickup & Return podrazumjeva samo besplatni transport uređaja u sklopu naše postprodajne usluge. Servis uređaja vrši ovlašteni servis,  u skladu s garantnim uslovima i uputama navedenim u Garantnom listu. U skladu sa tim, kupac je dužan u slučaju potrebe za informacijama o toku servisiranja, kontaktirati isključivo ovlaštenog servisera.

 

Svoju reklamaciju I parvo na korištenja ove usluge možete ostvariti kontaktom na:

Tel. 033 755 911 ili na e-mail: podrska@ekupi.ba . Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo vas da nam javite broj narudžbe u kojoj se nalazi reklamirani proizvod, broj računa ili vaše korisničko ime.   

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 8:00h do 20:00h i subotom od 08:00h do 20:00h. 
Nedjeljom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.